Kontakt

Na co zwrócić uwagę przy wysłaniu zapytania

Abyśmy mogli być dla Państwa jak najbardziej skuteczni w naszych usługach bardzo prosimy w wiadomości do nas o zawarcie następujących informacji:

  • rodzaj konferencji
  • adres spotkania
  • data i godzina
  • potrzebny sprzęt
  • ile osób będzie potrzebowało tłumaczenia?
  • jak duża jest sala?
  • czy przewidziane jest miejsce na kabinę?
  • ile osób będzie znajdowało się przy prezydium?
  • czy sala posiada nagłośnienie?
  • prezentacje z dźwiękiem czy nie?
  • godziny odbywania się konferencji dnia 1-go, 2-go, 3-go?
  • nazwa sali, piętro (droga transportowa)
  • na kogo będziemy mogli powołać się wchodząc do budynku lub na salę?
  • z kim kontaktować się od strony technicznej w obiekcie?
  • dokładne rozplanowanie czasowe kolejności montażu
  • imię i nazwisko oraz numer kontaktowy (do osoby odpowiedzialnej za organizację konferencji)
  • informacja czy sala po konferencji nie wchodzi w szybki set-up, jeśli tak, to ile czasu ma ekipa techniczna na demontaż?
  • czy będziemy mieć do czynienia z nocnym montażem?

 

W przypadku organizacji konferencji wyjazdowej prosimy dodatkowo o uwzględnienie poniższych informacji:
  • adres noclegu ekipy technicznej
  • numer telefonu do hotelu
  • na kogo jest rezerwacja
  • po czyjej stronie jest koszt noclegu?

Formularz

1 + 14 =

Soundtech Tarczyn

ul. 1 Maja 21,
05-555 Tarczyn
info@soundtech.pl

Soundtech Warszawa

ul. Żywiecka 35 A,
02-495 Warszawa
info@soundtech.pl